Yhdistystori siirtyy Syystulille

Yhdistystori

Savonlinnan yhdistysten yhteinen ja Savonlinnan Seudun Kolomonen ry:n kokoama Yhdistystori siirtyy koronapandemian vuoksi kesäkuun alusta kesän loppuun eli Savonlinnan Syystulien yhteyteen lauantailla 4. 9. 2021.

Osana Savonlinnan Syystulia yhdistystori tulee saamaan "luonnostaan" huomattavasti suuremman kävijämäärän, joten yhdistyksille avautuu tuon kansanvilinän keskellä oivallinen mahdollisuus esitellä toimintaansa, aktivoiva uusia toimijoita sekä myös tehdä pientä kauppaa esimerkiksi yhdistyksen aktiivien tekemien tuotteiden tai vaikkapa arpajaisten muodossa.

Tässä uudessa tilanteessa Yhdistystorille ilmoittautuminen on hetkeksi pysäytetty, mutta kesäkuun alun Kuukausi@postissa tuo ilmoittautuminen tullaan avaamaan uudelleen. Joten varatkaapa nyt tuo päivä 4. 9. 2021 kalentereihinne ja ryhtykää suunnittelemaan yhdistyksenne esittelyä tulevalla Yhdistystorilla.

Lisätietoja Savonlinnan Seudun Kolomonen ry,
Kimmo Käärmelahti, 044-741 9820, kimmo.kaarmelahti@kolomonen.fi