Yhdistysten Joulumyyjäisissä oli tunnelmaa

1

Savonlinnan Linja-autoasemalla kävi kuhina kun yleisöä tuli jouluostoksille Savonlinnan Seudun Kolomonen ry:n järjestämään Yhdistysten Jolumyyjäisiin 9.12.2023! Asema täyttyi niin ylä- että alakerrassa eri tahojen myyjäismyyjistä sekä toinen toistaan ihanemmista myyjäistuotteista.

Myyjien joukossa oli yhteensä 35 iloista yhdistystoimijaa, yrittäjää sekä yksityishenkilöä ja kauppa näytti käyvän hyvin. Myyjäisten suosikki -tuotteet olivat epäilemättä maukkaat joululeivonnaiset, kuten kahvikakut, piparit ja joulutortut. Myös kauniita käsitöitä oli esillä, kuten neuleita, kransseja ja ompelutöitä.

Alakerrassa kahvion herkullisista antimista vastasi Juniori Sapko U13 joukkue. Tarjolla oli kuumaa glögiä, kahvia sekä maukkaita suolaisia sekä makeita leivonnaisia. Kahvion tuotto menee urheiluseuran toiminnan tukemiseen.

2

Tunnelmaa myyjäisiin toivat myös suunnitellut ohjelmanumerot. Mertalan ala-asteen musiikkiluokan ihastuttavat Tiernapojat esiintyivät  porrastasnateella, ja esitystä oli tullut seuraamaan sankoin joukoin yleisöä.

Viimeisenä muttei vähäisempänä esityksenä olivat Savonlinnan Mieslaulajat, joiden komea lauluääni kantoi läpi aseman!

Savonlinnan Seudun Kolomonen ry kiittää lämpimästi kaikkia myyjäisiin osallistuneita.
Oikein tunnelmallista joulua kaikille!