Tule Yhdistysten Joulumyyjäisiin 10.12.2022!

2

Tunnelmalliset Yhdistysten Joulumyyjäiset järjestetään jälleen joulun tienoilla 10.12.2022 klo 10-14. Tänä vuonna myyjäiset ovat aivan keskustan ytimessä, Savonlinnan Linja-autoaseman sisäpihalla.

Joulumyyjiä on paikalla reilu 30 henkilöä niin yhdistyksistä, yrityksistä kuin yksityisiä henkilöitäkin. Myyjäistuotteina on mm. kauniita käsitöitä ja neuleita, kransseja, joulukortteja, sinappia, hunajaa ja muita ihania jouluisia tuotteita.

Myyjäisissä tuotteitaan myyvät mm:

Savonlinnan seudun Romaniyhdistys ry

Nälkälinnanmäki-Seura ry

Savonlinnan Seudun Karjalaseura

Savonlinnan Seudun Reumayhdistys ry

LC Savonlinna/Linnatar ry

Heikinpohjan koulun 5-6 musiikkiluokka

Taigaluonto NY / Penninverso NY (Samiedu)

Tmi Iina Kallinen

Savonlinnan Seudun Invalidit ry

Eläköön Enonkoski ry

Kiiskilän Tila

Sosteri

Artisera

Sln Seudun Diabetes ry

Mirja Nylander Metsämatkat

Kahden tytön neuloosiduo

Eläinsuojeluyhdistys Elämänlanka ry

Savonlinnan Seudun Parkinson-kerho

Savonlinnan Hattu ry

Etelä Savon Näkövammaiset, Savonlinnan kerho

sekä yksittäisiä henkilöitä

Myyjäisissä on mahdollisuus ottaa kupponen kuumaa juotavaa sekä suolaista ja makeaa syötävää kahdesta eri yhdistyksen pitämästä kahvilasta: Savonlinnan Karjalaseura ry:n sekä Eläköön Enonkoski ry:n.

Myös jouluista ohjelmaa on luvassa pitkin myyjäispäivää! Tule rapsuttelemaan Kennelliiton kaverikoria klo 10-11. Joulupukki ja Joulutonttu ovat tavattavissa myös klo 10 eteenpäin. Tiernapojat esiintyvät klo 10.30 sekä 11.30.

Lämpimästi tervetuloa ja muistathan ottaa myös käteistä mukaan!