Savonlinnan Syystulet roihuavat jälleen 1.-3.9.2023!

Kopio Syystulet banneri (1)

Savonlinnan Syystulet roihuavat jälleen 1.-3.9.2023 tuttuun tapaan Riihisaaressa sekä sinne vievän rantabulevardin varrella! Mukana mm. Keskiaikamarkkinat, Syystori, Mahdollisuuksien tori, Lyhtypaja sekä Illallinen tähtien alla. Uusina osatapahtumina ovat Syystulien ulko-olkkari nuorille, Pin-up-tapahtuma sekä Tykkipursiseuran historiallinen näytös!

Ilmoittaudu mukaan Syystulien Syystorille!

Syystorilla kokoontuvat Savonlinnan Seudun yhdistystoimijat yhdessä yritysten kanssa! Tule tutustumaan yhdistystoimintaan, paikallisten tuottajien herkkuihin, ihaniin käsityötuotteisiin ja muihin palveluihin syksyisen tunnelman siivittämänä. Syystori sijaitsee Riihisaarelle vievän tunnelmallisen rantabulevardin varrella, Martti Talvelan puistotiellä.

Syystori (1920 x 1080 px) (1)