Mielipiteesi ja ideasi osallistumiseen on tärkeä

Strategia

Savonlinnan kaupungin strategian uudistaminen vuosille 2022-25 on parhaillaan käynnissä. Uutta strategiaa valmistellaan useissa työryhmissä kesäkuussa valittavan uuden kaupunginvaltuuston käsiteltäväksi.

Yksi Savonlinnan kaupunginhallituksen asettamista valmistelutyöryhmistä on Savonlinnan Seudun Kolomonen ry:n vetämä OSALLISUUDEN JA YHTEISÖLLISEN KEHITTÄMISTÄ ideoiva työryhmä.

Tämä työryhmä haluaa nyt toimintansa avuksi savonlinnalaisten ajatuksia ja ideoita Savonlinnan kaupungin osallisuuden, viestinnän ja yhteisöllisyyden kehittämiseen.

Ideoita ja mielipiteitä voi jättää 30. 4. 2021 saakka vastaamalla alla olevaan kyselyyn.

Kysely tehdään nimettömänä eikä kysely kerää vastaajien sähköpostiosoitteita tai muita identifiointitietoja.

Kyselyyn pääset tämän linkin kautta.

Lisätietoja Savonlinnan Seudun Kolomonen ry, toiminnanjohtaja Sirpa Kolistaja, puhelin 0500 691 574 ja sähköposti sirpa.kolistaja@kolomonen.fi ja yhdistyskoordinaattori Kimmo Käärmelahti, puhelin 044 741 9820 ja sähköposti kimmo.kaarmelahti@kolomonen.fi