Kolomosen kuulumiset

Kesäiset terveiset Järjestötalo Kolomoselta!

Täällä jälleen muutoksen tuulet puhaltavat kun Sirpa Kolistaja jäi työvapaalle 23.5.2023-30.6.2024.

Tänä aikana sijaisena toimii Sari Kautonen ja Sarin tavoittaa numerosta 044 2184251 ja sähköpostilla sari.kautonen@kolomonen.fi.

Lisäksi Kolomosella työskentelee yhdistyskoordinaattorina Johanna Kärkkäinen 044 571 5931, johanna.karkkainen@kolomonen.fi, toimiston puolella Sanna Turtiainen tiistaista torstaihin 044 571 5920 toimisto@kolomonen.fi, yhdistysapuri Henri Laine 044 741 3363 henri.laine@kolomonen.fi sekä OLKA® -hankkeessa Mirja Turkka 044 741 9820 mirja.turkka@kolomonen.fi. Lisäksi Kolomosella on töissä Tarja joka auttelee Järjestötalon päivittäisissä toiminnoissa!

Välistä Väylälle -hanke päättyy 30.6.23. Haluamme koko Kolomosen tiimi lämpimästi kiittää hankkeen tekemästä isosta työstä! Hankkeen kohderyhmänä oli koronapandemian vuoksi syrjäytymisuhkaan joutuneita työikäisiä sekä etäopiskelun vuoksi haastavaan tilanteeseen ajautuneita jatko-opiskelijoita. Hankeaikana Välistä väylälle-hankkeen toiminnoissa mukana pitkäkestoisesti oli 271 hlöä. Hankkeen 18 pienryhmälle mahdollistettiin yksilöllisesti, monipuolisesti ja asiakaslähtöisesti osallisuutta, yhteisöllisyyttä sekä työ- ja toimintakykyä tukevia toiminnallisia vapaa-ajan-, liikunnan ja harrastustoiminnan aktiviteetteja.

Kiitos Sarille, Tiialle ja Sallalle!

Heinäkuun ajaksi Järjestötalo Kolomonen hiljenee kesälomien viettoon ja ovet ovat kiinni koko heinäkuun ajan. Tänä aikana kirjanpidon kuitteja voi toimittaa tuttuun tapaan postilaatikkoon ja Kolomosen väestä saa aina jonkun tarvittaessa puhelimitse kiinni.

Kesälomien jälkeen suunnataan katseet jo Savonlinnan Syystuliin jotka ovat tuttuun tapaan syyskuun ensimmäinen viikonloppu 1.-3.9.2023 Riihisaaressa sekä rantabulevardilla.

Ihanan lämmintä kesää kaikille ja moikataan kun kylillä tavataan!
Toivottaa Sari K, Johanna, Mirja, Sanna, Tarja, Henri, Sari N, Salla, Tiia sekä Ossi!

Kolomosen poppoo