Yhdistysten toimintahengen nostatus

20200825_151158

Koronaepidemia aiheuttaa edelleen suuria haasteita yhdistystoiminnan järjestämiseen. Pirulaisen toinen aalto näyttää juuri nyt jylläävän myös Kolomosen toimialueella, eikä kukaan osaa ennustaa, milloin palaamme ”uuteen normaaliin” ja millainen se tulee yhdistystoiminnan osalta olemaan.

Savonlinnan Seudun Kolomonen ry järjesti elokuussa kaksi erittäin innostavaa yhdistysristeilyä ja tuolloin luvattiin palata asiaan lokakuussa viiden alueellisen (Enonkoski, Rantasalmi, Sulkava ja 2xSavonlinna) jatkotilaisuuden merkeissä.

Syys-lokakuun vaihteessa koronan toisen aallon antaessa ensimmäisä varoituksiaan myös Savonlinnan seudulla nämä fyysitet tapaamiset päätettiin peua ja korvata yhdellä virtuaalisella tapahtumalla.

Tämä tapahtuma tullaan julkaisemaan Kolomonen LIVE -kanavalla marraskuun aikana.

Tässä koulutuskokonaisuudessa annamme puheenvuoron toimialueemme neljälle kunnalle heidän odotuksistaan ja tukimuodoistaan yhdistystoiminnan tiimoilta, ammennamme toimintatarmoa poikkeusoloihin kesän risteilyjen ohjelmatkin toteuttaneelta Lara Nurmiselta sekä vastaamme teidän ajankohtaisiin yhdistystoimintaa koskeviin kysymyksiin.

Tämän osion toteuttamiseksi voitte lähettää yhdistystoimintaan liittyviä kysymyksiä ja ”pulmatilanteita” meille perjantaihin 13. 11, mennessä ja me Kolomosessa hankimme niihin vastaukset esitettäväksi tuossa valmistuvassa virtuaalisessa valmennuspaketissa. Kysymykset ja mieltänne vaivaavat pulmatilanteet voitte lähettää sähköpostitse osoitteeseen kimmo.kaarmelahti@kolomonen.fi

Lisätietoja virtuaalisesta yhdistystoiminnan hengennostatuskokonaisuudesta voitte kysyä toiminnanjohtaja Sirpa Kolistajalta, puhelin 0500 691 574 ja yhdistyskoordinaattori Kimmo Käärmelahdelta, puhelin 044 741 9820

Lähetämme teille marraskuun loppupuolella tiedon valmennuskokonaisuuden julkaisemisesta sekä suoran linkin Kolomonen LIVE -kanavan tähän osuuteen.