Yhdistysten ja hankkeiden työntekijöiden aamukahvit

aamukahvi1_301212

Savonlinnan Seudun Kolomonen on perinteisesti kerännyt yhdistysten, järjestöjen ja hankkeiden paikallisia työntekijöitä aamukahvitilaisuuksiin noin kahden kuukauden välein.

Seuraava aamukahvitilaisuus järjestetään 28. 4. 2021 klo 9.00 alkaen teams-palaverina. Aamukahvitilaisuuden isännöi Savonlinnan Seudun Kolomonen ry ja ajankohtaisten osallistujien kuulumisten lisäksi käymme keskustelua ajankohtaisista Kolomosen hankkeista (jo olevista ja haettavista) sekä tämän vuoden suuremmista Kolomosen järjestämistä tapahtumista (Savonlinnan Syystulet, Yhdistystori, Hyvinvointimessut).

Koska emme pysty tarjoamaan teille aamukahveja paikan päällä Järjestötalo Kolomosessa, olemme järjestäneet jokaiselle ilmoittautuvalle osallistujalle mahdollisuuden noutaa 27. 4. 2021 Kahvila Alkusta aapupalakassin. Kahvit tai teet joudutte sitten etätöissä keittämään itse.

Jotta osaamme varata nimikoidut aamupalakassit (myös ruokarajoitteet huomioiden) ajoissa, on ilmoittautuminen tehtävä yhdistyskoordinaattori Asko Koukkarille viimeistään perjantaina 23. 4. 2021 sähköpostitse osoitteeseen asko.koukkari@kolomonen.fi

Muut tämän vuoden yhdistys- ja hanketyöntekijöiden aamukahvit on suunniteltu järjestettäväksi 10.6. 2021, 12.8.2021, 13.10.2021 ja 9.12.2021. Näistä viimeisin aamukahvitilaisuus on jälleen Kolomosen isännöimä pikkujoulutilaisuus, mutta kesä-, elo- ja lokakuun aamukahveille etsimme vielä isäntiä. Halukkaat voivat ilmoittautua Askolle.

Lisätietoja Asko Koukkari, puhelin 044 759 3566 ja sähköposti asko.koukkari@kolomonen.fi sekä toiminnanjohtaja Sirpa Kolistaja, puhelin 0500 691 574 ja sähköposti sirpa.kolistaja@kolomonen.fi