Yhdistysrypästelyä poikkeusoloissakin

m-s-ieva-1-768x480

Yhdistysryppäiden toimintaa käynnistellään

Olemme suunnitelleet ”rypästelyn” vauhdittamista näissä koronapoikkeusoloissa nyt huhti-toukokuun aikana ja olemme eri alojen ryppäisiin kuuluviin yhdistyksiin yhteydessä yhteisen suunnittelupalaverin kutsun tiimoilta. Ensisijaisesti rypästyöskentelyä järjestetään nyt koronarajoitustoimien aikana teams-kokoontumisissa, mutta tilanteen niin salliessa palataan myös fyysisiin tapaamisiin.

”Rypästelyä” tullaan jatkamaan myös perinteisellä yhdistysten risteilyllä elokuun viimeisellä viikolla. Lisäksi loppuvuodesta suunnitelmissamme on järjestää ns. satelliittikiertue Savonlinnan kaupungin keskusta-alueella, Savonlinnan pitäjänkeskuksissa Savonrannalla, Kerimäellä ja Punkaharjulla sekä toimialueemme muissa kunnissa Sulkavalla, Rantasalmella ja Enonkoskella.

Satelliittikiertueen tarkoitus on tuoda erityisesti kesällä pidettävien kuntavaalien jälkeen päättäjiä yhdistystoimijoiden kanssa yhteisiin forumeihin keskustelemaan yhdistystoiminnan ajankohtaisista asioista  ja haasteista.

Rypästelystä ja satelliittikiertueesta lisää seuraavissa kuukausiposteissa ja yhdistyskoordinaattoreiltamme Kimmo Käärmelahti 044 741 9820 / Asko Koukkari 044 759 3566 tai toiminnanjohtaja Sirpa Kolistaja 0500 691 574.