Tuomaan Markkinat Goes To Wanha Kaupunki

Tuomaan markkinat Facebook kansikuva (1)

Perinteiset Olavinlinnan Tuomaan Markkinat ja yhdistysten yhteiset joulumyyjäiset yhdistyvät tänä vuonna Tuomaan Markkinat Goes To Wanha Kaupunki -tapahtumaksi.

Koronaepidemia tuo tapahtumaan omat rajoituksensa, mutta yritetään selvitä tuon pirulaisen kanssa. Toki sillä varauksella, että pirulainen saattaa aiheuttaa valmistelujen viime metreillä force majeure -tyyppisen esteen tapahtuman toteutukselle.

Kun Olavinlinnan perinteisille Tuomaan Markkinoille mahtuu vain kymmenkunta myyjää linnan ulkotiloihin, on Savonlinnan Seudun Kolomonen ry:tä pyydetty kokoamaan Savonlinnan Wanhan kaupungin alueelle uudenlainen Tuomaan Markkinoiden laajentumismalli.

Näin syntyi Tuomaan Markkinat Goes To Wanha Kaupunki -tapahtuma, jossa Olavinlinnan lisäksi ovat mukana mm. Wanhan kaupungin kauppiaat, torikauppiaat, paikallisia käsityöläisiä ja lähituottajia sekä toivottavasti myös mittava joukko alueemme yhdistyksiä myymässä tuotteitaan ja esittelemässä toimintaansa.

Yhdistysten perinteiset joulumyyjäiset Lyseon lukiolta siirtyvät nyt lauantaina 12. 12. 2020 klo 10-14 Savonlinnan Wanhan kaupungin kujille, liikkeisiin ja erityisesti helluntaiseurakunnan toimitaloon Eerikinkadun ja Tottinkadun kulmaan.

Tarjolla tulee olemaan yhdistystoimijoiden toiveiden mukaisesti sisämyyntipaikkojahelluntaiseurakunnan tiloissa sekä katoksellisia myyntipaikkoja Riihisaaren parkkipaikalla ja Linnankadun varressa.

Tuomaan Markkinat Goes To Wanha Kaupunki -tapahtuman myyntipaikat myydään Savonlinnan Seudun Kolomonen ry:n toimesta ja ne varataan sähköisesti TÄMÄN LINKIN kautta. Varaukset tulee tehdä marraskuun aikana.

Myyntipaikkojen hinnoittelu on tänä vuonna provisiopohjainen eli vuokra noudattelee myyntipaikan myyntiä. Paikkavuokrat ovat: yritykset 15%, yhdistykset ja yhteisöt 10% ja Kolomosen jäsenyhdistykset 5% paikan bruttomyynnistä. Lisäksi Linnankadun itäpäätyyn tulevat puiset 2m x 3m myyntikojut on vuokrattavissa koko viikolle 12.-20.12. hintaan 250 euroa (sisältää myös sähkön).

Jos muihin myyntipaikkaan halutaan sähkö, lisätään myyntipaikan hintaan 20 euron kiinteä sähkömaksu

Lisätietoja Tuomaan Markkinat Goes To Wanha Kaupunki -tapahtumasta voitte kysyä toiminnanjohtaja Sirpa Kolistajalta, puhelin 0500 691 574 ja yhdistyskoordinaattori Kimmo Käärmelahdelta, puhelin 044 741 9820