Savonlinnan klubitalo Linnaklubi

linnaklubi

Tervehdys Savonlinnan klubitalo Linnaklubilta!

Toimintamme tavoite on lisätä ja ylläpitää mielenterveyskuntoutujien itsenäistä pärjäämistä, hyvinvointia ja terveyttä. Klubitalo on diagnoosivapaa vyöhyke.

Linnaklubin yhteisön muodostavat jäsenet ja palkatut ohjaajat, jotka suunnittelevat ja pyörittävät talon arkea yhdessä, tasavertaisina toimijoina. Jäsenyys on maksuton, eikä velvoita toimintoihin osallistumiseen. Toiminta on hybriditoimintaa, joka koostuu lähi- ja etätoiminnoista. Lähitoiminta sisältää arkisten askareiden lisäksi erilaisista ryhmätoimintoja ja retkiä ym. virkistystoimintaa. Etätoiminnassa hyödynnämme mm. sosiaalisen median kanavia.

Jäsenenä saat osallistua toimintoihin omien halujesi ja voimavarojesi mukaisesti, halutessasi sinulla on myös mahdollisuus yksilöohjaukseen.

Tule rohkeasti tutustumaan meihin!

Löydät meidät osoitteesta: Keskussairaalantie 4, Savonlinna

Puh: 044-5195001/ 044-5195003