Lähde yhteiselle opintomatkalle 2. 11. 2021

Bussi

Nyt lähdemme tiistaina 2. 11. 2021 yhdistysten, hankkeiden ja yhteistyökumppaneiden opintomatkalle maakunnan isolle kirkolle eli Mikkeliin.

Ohjelma on pitkälti yhteinen Etelä-Savon järjestöneuvottelukunnan kanssa ja luvassa on niin ajankohtaista toiminnan suunnittelua kuin Etelä-Savon maakuntaliiton ja Etelä-Savon hyvinvointialueen rakennustyön kuulumisia. Tapaamme tilaisuudessa mm. Etelä-Savon liiton maakuntajohtaja Pentti Mäkisen osallisuuskoordinaattori Emmi Fjälströmin, SOSTEn Järjestöjen sote-muutostukityö -hankkeen järjestöasiantuntija Laura Meriluodon sekä Etelä-Savon YhES järjestöneuvottelukunnan jäsenet.

Olemme liikkeellä aamusta iltaan
Luvassa on työntäyteinen päivä. Koska työskentely Suomen Nuoriso-opistolla eli Paukkulassa käynnistyy klo 9.00, lähdemme liikkeelle Savonlinnasta jo klo 7.00. Paluuaikamme Savonlinnan on arviolta noin klo 18 aikoihin.

Paukkulassa työskentelemme yhdessä maakunnallisen YhES -järjestöneuvottelukunnan kanssa aamupäivän klo 12.00 lounaaseen saakka. Lounaan jälkeen YhES -järjestöneuvottelukunta käynnistää oman kokouksensa ja meille Savonlinnan suunnan vieraille on Kolomosen toimesta järjestetty pariksi tunniksi omaa yhteistä ohjelmaa.
Kotimatkalle lähdetään Paukkulasta noin klo 15 aikaan ja paluumatkalla teemme vielä pienen yhteisen kiekauksen tutustumiskäynnin ja päivällisen merkeissä.

Tämä opintomatka on tarkoitettu yhdistysten, järjestöjen ja hankkeiden työntekijöille kuten myös niiden yhdistysten luottamushenkilöille (yksi henkilö/yhdistys), joilla ei ole palkallisia työntekijöitä. Opintomatka on osallistujille maksuton ja Kolomonen tarjoaa aamukahvin ja lounaan Paukkulassa kaikille opintomatkan osallistujille.

Ilmoittautuminen opintomatkalle 22. 10. 2021 mennessä sähköpostitse osoitteeseen kolomonen@kolomonen.fi
Vapaamuotoiseen ilmoittautumiseen lähtijän nimi, yhdistys/hanke, onko työntekijä vai luottamushenkilö, puhelkinnumero ja sähköposti sekä tieto mahdollisista ruokavalioista/allergioista.

Savonlinnan Seudun Kolomonen ry
Toiminnanjohtaja Sirpa Kolistaja, puhelin 0500 691 574 ja sähköposti sirpa.kolistaja@kolomonen.fi
Yhdistyskoordinaattori Kimmo Käärmelahti, puhelin 044 741 9820 ja sähköposti kimmo.kaarmelahti@kolomonen.fi
Yhdistyskoordinaattori Asko Koukkari, puhelin 044 759 3566, sähköposti asko.koukkari@kolomonen.fi