Hyvinvointimessut virtuaalisesti

hyvinvointimessut banner_vari 2020-virtuaalisesti syksylla-01

Savonlinnan Hyvinvointimessut 2021 järjestetään koronapandemian luomien epävarmuustekijöiden vuoksi virtuaalisena tapahtumana.

Tapahtuma tulee olemaan viikon mittainen teemaviikko, jonka tarkempi ajankohta varmistuu toukokuun alkuun mennessä.

Savonlinnan Hyvinvointimessujen materiaalista noin 90% tulee olemaan "koko messuviikon esillä olevaa materiaalia", jonka lisäksi jokaiselle messupäivälle järjestetään myös virtuaalista live-ohjelmaa webinaarien yms. muodossa.

Hyvinvointimessujen kokoajan ja järjestäjän Savonlinnan Seudun Kolomonen ry:n toimesta käynnistetään nyt täysipainoinen valmistelu täysin uudenlaisen messutapahtuman rakentamiseksi. Tavoitteena tehdä niin hyvä virtuaalinen tapahtuma, että vuonna 2022 koronan lopullisesti helpotettua otetaan järjestämme "trendikkään hybriditapahtuman", jossa yhtyvät sekä "vanhan" face to face -mallisen ja nyt luotavan virtuaalisen Hyvinvointimessutapahtuman parhaat puolet.

Lisätietoja Savonlinnan Seudun Kolomonen ry, toiminnanjohtaja Sirpa Kolistaja, puhelin 0500 691 574 ja sähköposti sirpa.kolistaja@kolomonen.fi ja yhdistyskoordinaattori Kimmo Käärmelahti, puhelin 044 741 9820 ja sähköposti kimmo.kaarmelahti@kolomonen.fi